Scuderia.cz
Ferrari F430 Challenge
 

Scuderia.cz
 
Ferrari
  • 550 Maranello
  • 550 Barchetta
  • 550 LM
  • 575M Maranello
  • 575 GTC
  • 575 Superamerica
  • 575 Novitec Rosso
  • Maranello Racing
  • Další typy
  • Studie
  • Formule 1
     
    Maranello Collections
    GRT models
     
    Maranello Galleries
     
    Download
    Odkazy
     
     
    © 2013 GalliGraphics
     
     


  • '16 GTC4Lusso
    '15 F12tdf
    '15 488 Spider
    '15 488 GTB
    '14 FXX-K
    '14 458 Speciale A
    '14 California T
    '13 458 Speciale
    '13 LaFerrari
    '12 F12berlinetta
    '11 458 Spider
    '11 FF
    '10 599 SA Aperta
    '10 458 Challenge
    '10 599 GTO
    '09 458 Italia
    '09 599XX
    '08 Scuderia Spider 16M
    '08 California
    '07 430 Scuderia
    '06 599 GTB Fiorano
    '05 F430 Challenge
    '05 FXX
    '05 F430 Spider
    '04 F430
    '04 360 GTC
    '04 612 Scaglietti
    '03 Challenge Stradale
    '02 Enzo
    '95 F50
    '87 F40
    '84 Testarossa
    '84 GTO
    '68 365 GTB/4 Daytona
    '62 250 GTO
     

      Už čtvrtá generace "malého" Ferrari dostala do rodiny pohárovou verzi. Jako obvykle zůstal motor beze změn a na vše ostatní se konstruktéři podívali osvědčeným způsobem: vše, co jde z auta vymontovat, vytáhnout ven, některé díly nahradit lehčími (lexanové přední "sklo"), mrknout na podvozek, převodovku a spojku, brzdám dopřát karbonkeramické kotouče, kolům slicky a centrální matici atd. Takhle vypadá nejlevnější možnost, jak osedlat závodní spřežení černých koní. :o)
     
    TECHNICKÉ ÚDAJE:
     
    Rozměry a hmotnosti
    Délka: 4512 mm
    Šířka: 1923 mm
    Výška: 1234 mm
    Rozvor kol: 2600 mm
    Rozchod předních kol: 1669 mm
    Rozchod zadních kol: 1616 mm
    Pohotovostní hmotnost: 1225 kg (bez paliva)
     
    Motor
    Konstrukční typ: osmiválec do V, 90°
    Vrtání x zdvih: 92 x 81 mm
    Zdvihový objem: 4308 cm3
    Kompresní poměr: 11,3 : 1
    Výkon: 490 k (360 kW) při 8500 ot./min
    Krouticí moment: 465 Nm při 5250 ot./min
    Počet ventilů: 32 (4 na válec)