Scuderia.cz
Ferrari 599XX & 599XX Evo
 

Scuderia.cz
 
Ferrari
  • 550 Maranello
  • 550 Barchetta
  • 550 LM
  • 575M Maranello
  • 575 GTC
  • 575 Superamerica
  • 575 Novitec Rosso
  • Maranello Racing
  • Další typy
  • Studie
  • Formule 1
     
    Maranello Collections
    GRT models
     
    Maranello Galleries
     
    Download
    Odkazy
     
     
    © 2013 GalliGraphics
     
     


  • '16 GTC4Lusso
    '15 F12tdf
    '15 488 Spider
    '15 488 GTB
    '14 FXX-K
    '14 458 Speciale A
    '14 California T
    '13 458 Speciale
    '13 LaFerrari
    '12 F12berlinetta
    '11 458 Spider
    '11 FF
    '10 599 SA Aperta
    '10 458 Challenge
    '10 599 GTO
    '09 458 Italia
    '09 599XX
    '08 Scuderia Spider 16M
    '08 California
    '07 430 Scuderia
    '06 599 GTB Fiorano
    '05 F430 Challenge
    '05 FXX
    '05 F430 Spider
    '04 F430
    '04 360 GTC
    '04 612 Scaglietti
    '03 Challenge Stradale
    '02 Enzo
    '95 F50
    '87 F40
    '84 Testarossa
    '84 GTO
    '68 365 GTB/4 Daytona
    '62 250 GTO
     

      Pokrok nezastavíš - tak lze uvést vůz firmy Ferrari, která novinku představenou na ženevském autosalonu 2009 charakterizuje jako technologickou laboratoř. Jde o rozvíjení konceptu započatého v roce 2005 s FXX: auto plné nových technologií, zabalené do atraktivního vzhledu závodního speciálu. Vůz poskytuje unikátní propojení elektroniky a mechaniky tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího výkonu, obsahuje také zajímavé aerodynamické prvky - křidélka vzadu na kabině, výdechy systému proudění vzduchu místo zadních světel, formulí 1 proslavená "víka od popelnic", které pomahájí aerodynamice a zároveň chladí brzdy. Nepodléhá žádným závodním homologacím, je tak ještě silnější a hrstce vyvolených tak poskytuje jedinečné zážitky. Mít možnost řídit takové auto, asi bych Ferrari za pozici testovacího jezdce taky rád zaplatil. :-)
      Na sezónu 2012 si Ferrari připravilo verzi Evo, která se vzhledově poměrně hodně liší. Na přídi najdeme přepracovaný splitter, výfuky končí už za předními koly (což umožnilo nárůst výkonu na 750 koní) a největší změny jsou na za dveřmi - "křidélka" na zadních sloupcích zmizela a vzadu se objevilo jedno velké křídlo. A ne ledajaké - s pomocí elektroniky se během jízdy mění, aby poskytlo ideální přítlak a jeho optimální rozložení mezi nápravy. Děje se tak v závislosti na úhlu natočení volantu, podélné i boční akceleraci a rychlosti vozu. V galerii je Evo na poslední fotografii.