Scuderia.cz
Ferrari 458 Challenge
 

Scuderia.cz
 
Ferrari
  • 550 Maranello
  • 550 Barchetta
  • 550 LM
  • 575M Maranello
  • 575 GTC
  • 575 Superamerica
  • 575 Novitec Rosso
  • Maranello Racing
  • Další typy
  • Studie
  • Formule 1
     
    Maranello Collections
    GRT models
     
    Maranello Galleries
     
    Download
    Odkazy
     
     
    © 2013 GalliGraphics
     
     


  • '16 GTC4Lusso
    '15 F12tdf
    '15 488 Spider
    '15 488 GTB
    '14 FXX-K
    '14 458 Speciale A
    '14 California T
    '13 458 Speciale
    '13 LaFerrari
    '12 F12berlinetta
    '11 458 Spider
    '11 FF
    '10 599 SA Aperta
    '10 458 Challenge
    '10 599 GTO
    '09 458 Italia
    '09 599XX
    '08 Scuderia Spider 16M
    '08 California
    '07 430 Scuderia
    '06 599 GTB Fiorano
    '05 F430 Challenge
    '05 FXX
    '05 F430 Spider
    '04 F430
    '04 360 GTC
    '04 612 Scaglietti
    '03 Challenge Stradale
    '02 Enzo
    '95 F50
    '87 F40
    '84 Testarossa
    '84 GTO
    '68 365 GTB/4 Daytona
    '62 250 GTO
     

      Prvním očekávaným rozšířením řady Italia se stala 458 Challenge, která se v roce 2011 objeví nejen v italském, evropském a severoamerickém značkovém klání, ale poprvé zavítá i víc na východ a vznikne asijsko-pacifický šampionát.
      Vůz využívá všech inovací civilní verze, a tak se kolem nezměněného motoru s více než dostačujícím výkonem v odlehčené karoserii objevují systémy F1-Trac a E-Diff. Na volantu zůstane manettino a v devatenáctipalcových kolech se objeví karbonkeramické brzdy. To vše umožňuje nastavit auto v případě potřeby na nízkou přilnavost, závodění v dešti a jinak stížených podmínkách se tak stává o něco snažším. A když bude hezky, lze i vypnout kontrolu trakce F1-Trac. Mimochodem, 458 je na Fioranu o dvě vteřiny rychlejší než F430 Challenge, vítězný čas je 1:16,5.
      Pro české fanoušky je určitě dobrou zprávou, že Scuderia Praha prostřednictvím svého týmu MenX určitě počítá s nasazením několika vozů do evropského šampionátu. Česká vlajka se tak objeví i na zatím nejnovějším závodním Ferrari.
     
    TECHNICKÉ ÚDAJE:
     
    Rozměry a hmotnosti
    Délka: 4527 mm
    Šířka: 1937 mm
    Výška: 1163 mm
    Rozvor kol: 2650 mm
    Rozchod předních kol: 1692 mm
    Rozchod zadních kol: 1616 mm
    Hmotnost (suchá): 1220 kg
    Objem palivové nádrže: 113 l
     
    Motor
    Konstrukční typ: osmiválec do V, 90°
    Vrtání x zdvih: 94 x 81 mm
    Zdvihový objem: 4499 cm3
    Kompresní poměr: 12,5 : 1
    Výkon: 570 k (425 kW) při 9000 ot./min
    Krouticí moment: 540 Nm při 6000 ot./min
     
    Jízdní výkony
    Maximální rychlost: 310 km/h
    Zrychlení 0 - 100 km/h: 3,3 s