Scuderia.cz
Ferrari FF
 

Scuderia.cz
 
Ferrari
  • 550 Maranello
  • 550 Barchetta
  • 550 LM
  • 575M Maranello
  • 575 GTC
  • 575 Superamerica
  • 575 Novitec Rosso
  • Maranello Racing
  • Další typy
  • Studie
  • Formule 1
     
    Maranello Collections
    GRT models
     
    Maranello Galleries
     
    Download
    Odkazy
     
     
    © 2013 GalliGraphics
     
     


  • '16 GTC4Lusso
    '15 F12tdf
    '15 488 Spider
    '15 488 GTB
    '14 FXX-K
    '14 458 Speciale A
    '14 California T
    '13 458 Speciale
    '13 LaFerrari
    '12 F12berlinetta
    '11 458 Spider
    '11 FF
    '10 599 SA Aperta
    '10 458 Challenge
    '10 599 GTO
    '09 458 Italia
    '09 599XX
    '08 Scuderia Spider 16M
    '08 California
    '07 430 Scuderia
    '06 599 GTB Fiorano
    '05 F430 Challenge
    '05 FXX
    '05 F430 Spider
    '04 F430
    '04 360 GTC
    '04 612 Scaglietti
    '03 Challenge Stradale
    '02 Enzo
    '95 F50
    '87 F40
    '84 Testarossa
    '84 GTO
    '68 365 GTB/4 Daytona
    '62 250 GTO
     

      Na začátku roku 2011 přišel v modelové řadě Ferrari čas na obměnu nejluxusnější kategorie, velkého vozu se čtyřmístným interiérem. A i když se o mnohém spekulovalo, přece jen si myslím, že nám Ferrari úspěšně vyrazilo dech.
      Začněme jménem, zcela netypickým. FF znamená Ferrari Four a automobilka tím chce zdůraznit dva fakty - čtyři místa a hlavně, pohon čtyř kol! Poprvé v historii se tak do prodeje dostává koník s pohonem na všechny čtyři nohy. :-)
      A ještě něco málo k exteriéru, i když ten "praští do očí" hned, jak zahlédnete fotky byť jen kouskem oka. Ferrari na velké sedany sportovních značek odpovídá karoserií "shooting brake", chcete-li kombinací kupé a kombi. Pininfarina si i s tímto zadáním poradil skvěle a stvořil vůz, který nenechá nikoho na pochybách o svých výkonech. Za sebe Ferrari chválím. :-)
     
    TECHNICKÉ ÚDAJE:
     
    Rozměry a hmotnosti
    Délka: 4907 mm
    Šířka: 1953 mm
    Výška: 1379 mm
    Hmotnost (suchá): 1790 kg
    Objem zavazadlového prostoru: 450 l
    Rozložení hmotnosti: 47% vpředu, 53% vzadu
     
    Motor
    Konstrukční typ: dvanáctiválec do V, 65°
    Zdvihový objem: 6262 cm3
    Výkon: 690 k (507 kW) při 8000 ot./min
    Krouticí moment: 697 Nm při 5750 ot./min
    Počet ventilů: 48 (4 na válec)
     
    Jízdní výkony
    Maximální rychlost: 335 km/h
    Zrychlení 0 - 100 km/h: 3,4 s